Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

 

Program a témata přednášek:

 8:00 - 8:50

Prezence

 8:50 - 9:00

Přivítání účastníků a zahájení programu 

 9:00 - 9:45

David Špinar - Online marketing v roce 2019

 

 

Jaká je budoucnost online marketingu a jaké změny přijdou v roce 2019 z pohledu odborníka? O tom bude přednáška Davida Špinara, specialisty z oboru s dvacetiletou zkušeností.

 9:45 - 10:30

Radek Hudák - Jak se odlišuje průměrný e-shop od úspěšného? 

 

 

Jak se liší průměrný e-shop od úspěšného na základě reálných dat ze Shoptet.cz? Nenechte si ujít komplexní informace od CMO této společnosti, Radka Hudáka.

 10:30 - 11:00

Coffee break 

 11:00 - 11:45

Martin Petrášek - Případová studie: Předělání webu flexi.cz vedoucí ke skvělým výsledkům 

  Jak vypadal původní web flexi.cz od jiné agentury a co se muselo změnit, aby bylo dosaženo žádaných výsledků? Martin ve své přednášce bude hovořit o tom, jak zjednodušili strukturu navigace, vylepšili texty a jak učinili přímočařejší průchod návštěvníků ke konverzi. Předvede staré a nové prvky stránek, např. menu, kalkulačky, CTA prvky apod., a nad daty z Google Analytics ukáže co a proč funguje lépe.

 11:45 - 12:45

Oběd

 12:45 - 13:30

Matez Jindra a Jan Páv - Jak poznat své zákazníky do hloubky a získat díky tomu konkurenční výhodu

 

 

Jak poznat zákazníky do hloubky, a to ne přes kvantitativní dotazníky, ale spíše formou hloubkové diskuze? Jaké jsou základní principy k uspořádání vlastní online focus group, aby nestála moc peněz? Jak přistoupit k metodologii a co všechno si z výzkumu odnést? To vše dokážou říci Matez s Honzou, podle kterých jsou běžným výstupem definované segmenty a persony a také celá řada insightů, které se dají využít pro úpravu nabídky, změnu komunikace nebo pro nápady do marketingových kampaní.

 13:30 - 14:15

Adam Zbiejczuk - Každý jsme influencerem - aneb jak Facebook díky Instagramu dál drží první místo

 

 

Když Facebook kupoval Instagram se 13 lidmi za miliardu, většina světa si ťukala na čelo. Dnes je jasné, že to byl jeden z nejdůležitějších tahů Marka Zuckerberga. Právě Instagram má dnes mnohem větší dynamiku, spojuje v sobě hned dvě sítě (klasický IG a IG Stories) – a teď přibyla IG.tv. V čem je jiný, kdo je na něm úspěšný a co vlastně znamená nejen pro marketéry a firmy, ale i pro celou společnost? A jak je to s influencery – je to další bublina? Nebo to má smysl zkoušet? O tom vám bude povídat Adam Zbiejczuk.  

 14:15 - 14:45

Coffee break

 14:45 - 15:30

Jan Tichý - Cross-channel marketing

 

 

Jan Tichý si pro Vás připraví přednášku k tématu cross-channel marketing s ukázkami, příklady, tipy a se zakomponováním marketingové automatizace. Tedy jak vše řídit přes data.

 15:30 - 16:15

Vojtěch Dlouhý - Chatboti - buzzword nebo inovace tohoto století?

 

 

Chatboty v současnosti využívají firmy po celém světě, čímž snižují personální náklady v odděleních pro zákaznickou péči, prodej nebo lidské zdroje. Vojtěch Dlouhý, zakladatel Feedyou - aktuální jedničky mezi chatboty na českém trhu - pohovoří o tom, do jakých oddělení se chatbot aktuálně nejvíce hodí, proč umělá inteligence není tak chytrá, jak se zdá a jak chatboty chytře využít a usnadnit si práci. Těšte se na sérii vysoce konkrétních příkladů a ukázek, kde se Feedyou chatboti v praxi osvědčili.

 16:15 - 17:00

Jan Nedvěd - Do hloubi mozku Facebooku

  Na konferenci promluví k tématu, které bude zaměřené na Facebook a jak sám říká: "Mozek Facebooku sice není živý lidský mozek plný neuronů, ale je také velice sofistikovaný. A i přesto, že jej vytvářely jedny z nejchytřejších mozků v Kalifornii, nalezli jsme několik způsobů, jak jej přelstít." A právě o to by se s Vámi Jan Nedvěd rád podělil.

 

Řečníci z předešlých ročníků:

 

Letos se můžeme těšit na tyto řečníky

(Postupně budeme další řečníky přidávat a představovat)

Jan Mühlfeit

Jan Mühlfeit

Jan Mühlfeit je český manažer, globální stratég, kouč a mentor. Téměř 22 let působil ve firmě Microsoft, z toho posledních 15 let v nejužším vedení. Jeho poslední rolí před odchodem v roce 2014 byla pozice prezidenta Microsoft Corporation pro Evropu, kterou zastával od roku 2007.

Jan Tichý

Jan Tichý spoluvlastní digitální agenturu Taste, vede analytické oddělení v agentuře Taste Medio a řídí vzdělávací agenturu Taste Academy. Je oficiální Google Certified Trainer. Zabývá se cross-channel marketingovými strategiemi, webovou a datovou analytikou, SEO a internetovým marketingem obecně. 

Daniel Nytra

Daniel je konzultant online marketingu pro podnikatele a firmy - rychlá analýza situace, návrh marketingové strategie, technické vyřešení a nastavení dohodnutého marketingového mixu.

Díky stovkám projektů klientů (a svých vlastních) je schopný uvažovat na úrovni podnikatelské a marketingové zároveň - efektivní řešení nákladů u výkonnostního marketingu provázaných s dlouhodobým růstem značky.

Jan Veselý

Jan Veselý pracuje ve společnosti Taste Sun na pozici Senior PA Specialist a Social Media Specialist. Pro stovky klientů navrhl a realizoval účinné a efektivní kampaně, které šly naproti jejich cílům. Honza o sobě také říká: "Sám nesnesu, když mě zasahuje reklama, o kterou nestojím. A takto přistupuji i k reklamě, kterou vytvářím. Pomohu vám porozumět reklamě na sociálních sítích od A do Z."

Michal Krutiš

Michal Krutiš pomáhá firmám s chytřejším online marketingem. Propojuje branding s obsahovým a výkonnostním marketingem. Živí se poradenstvím v online marketingu od roku 2003. Pracoval v několika online marketingových agenturách a spoluzaložil agenturu H1.cz. Nyní je online marketingový konzultant na volné noze. Podle Michala se marketéři příliš zaměřují na jednotlivé úkoly, kanály, cíle, ale nepřemýšlejí o své marketingové strategii komplexně.

Lucie Hrdinová

Lucka vystudovala žurnalistiku a mediální studia na Karlově univerzitě. Od roku 2008 se věnuje světu online marketingu. Začínala jako copywriter, později pracovala jako obsahový specialista v agentuře H1.cz. Aktuálně působí na pozici Content Strategist Managera. Pro klienty píše texty, připravuje kompletní obsahové strategie, pravidelně školí veřejnost. Jako Team Leader se stará o blaho copy týmu a jako organizátorka CopyCampu o radost jeho návštěvníků.

Tomáš Zahálka

Tomáš je SEO specialista, bloger a spolumajitel e-shopu Dudlu.cz. V e-commerce se pohybuje 10 let a za tu dobu si vyzkoušel pozici zaměstnance, freelancera a v posledním roce i majitele nově vznikajícího e-shopu.
V přednášce se můžete těšit na několik ukázek jak špatně lze vyhodnocovat SEO a na jaké KPI byste se měli při měření výkonu zaměřit.