8:00 - 8:50 |
Prezence |
8:50 - 9:00 |
Přivítání účastníků a zahájení programu |
9:00 - 9:45 |
David Špinar - Online marketing v roce 2019 |
|
Jaká je budoucnost online marketingu a jaké změny přijdou v roce 2019 z pohledu odborníka? O tom bude přednáška Davida Špinara, specialisty z oboru s dvacetiletou zkušeností. |
9:45 - 10:30 |
Radek Hudák - Jak se odlišuje průměrný e-shop od úspěšného? |
|
Jak se liší průměrný e-shop od úspěšného na základě reálných dat ze Shoptet.cz? Nenechte si ujít komplexní informace od CMO této společnosti, Radka Hudáka. |
10:30 - 11:00 |
Coffee break |
11:00 - 11:45 |
Martin Petrášek - Případová studie: Předělání webu flexi.cz vedoucí ke skvělým výsledkům |
Jak vypadal původní web flexi.cz od jiné agentury a co se muselo změnit, aby bylo dosaženo žádaných výsledků? Martin ve své přednášce bude hovořit o tom, jak zjednodušili strukturu navigace, vylepšili texty a jak učinili přímočařejší průchod návštěvníků ke konverzi. Předvede staré a nové prvky stránek, např. menu, kalkulačky, CTA prvky apod., a nad daty z Google Analytics ukáže co a proč funguje lépe. | |
11:45 - 12:45 |
Oběd |
12:45 - 13:30 |
Matez Jindra a Jan Páv - Jak poznat své zákazníky do hloubky a získat díky tomu konkurenční výhodu |
|
Jak poznat zákazníky do hloubky, a to ne přes kvantitativní dotazníky, ale spíše formou hloubkové diskuze? Jaké jsou základní principy k uspořádání vlastní online focus group, aby nestála moc peněz? Jak přistoupit k metodologii a co všechno si z výzkumu odnést? To vše dokážou říci Matez s Honzou, podle kterých jsou běžným výstupem definované segmenty a persony a také celá řada insightů, které se dají využít pro úpravu nabídky, změnu komunikace nebo pro nápady do marketingových kampaní. |
13:30 - 14:15 |
Adam Zbiejczuk - Každý jsme influencerem - aneb jak Facebook díky Instagramu dál drží první místo |
|
Když Facebook kupoval Instagram se 13 lidmi za miliardu, většina světa si ťukala na čelo. Dnes je jasné, že to byl jeden z nejdůležitějších tahů Marka Zuckerberga. Právě Instagram má dnes mnohem větší dynamiku, spojuje v sobě hned dvě sítě (klasický IG a IG Stories) – a teď přibyla IG.tv. V čem je jiný, kdo je na něm úspěšný a co vlastně znamená nejen pro marketéry a firmy, ale i pro celou společnost? A jak je to s influencery – je to další bublina? Nebo to má smysl zkoušet? O tom vám bude povídat Adam Zbiejczuk. |
14:15 - 14:45 |
Coffee break |
14:45 - 15:30 |
Jan Tichý - Cross-channel marketing |
|
Jan Tichý si pro Vás připraví přednášku k tématu cross-channel marketing s ukázkami, příklady, tipy a se zakomponováním marketingové automatizace. Tedy jak vše řídit přes data. |
15:30 - 16:15 |
Vojtěch Dlouhý - Chatboti - buzzword nebo inovace tohoto století? |
|
Chatboty v současnosti využívají firmy po celém světě, čímž snižují personální náklady v odděleních pro zákaznickou péči, prodej nebo lidské zdroje. Vojtěch Dlouhý, zakladatel Feedyou - aktuální jedničky mezi chatboty na českém trhu - pohovoří o tom, do jakých oddělení se chatbot aktuálně nejvíce hodí, proč umělá inteligence není tak chytrá, jak se zdá a jak chatboty chytře využít a usnadnit si práci. Těšte se na sérii vysoce konkrétních příkladů a ukázek, kde se Feedyou chatboti v praxi osvědčili. |
16:15 - 17:00 |
Jan Nedvěd - Do hloubi mozku Facebooku |
Na konferenci promluví k tématu, které bude zaměřené na Facebook a jak sám říká: "Mozek Facebooku sice není živý lidský mozek plný neuronů, ale je také velice sofistikovaný. A i přesto, že jej vytvářely jedny z nejchytřejších mozků v Kalifornii, nalezli jsme několik způsobů, jak jej přelstít." A právě o to by se s Vámi Jan Nedvěd rád podělil. |
(Postupně budeme další řečníky přidávat a představovat)
Jan Mühlfeit je český manažer, globální stratég, kouč a mentor. Téměř 22 let působil ve firmě Microsoft, z toho posledních 15 let v nejužším vedení. Jeho poslední rolí před odchodem v roce 2014 byla pozice prezidenta Microsoft Corporation pro Evropu, kterou zastával od roku 2007.
Jan Tichý spoluvlastní digitální agenturu Taste, vede analytické oddělení v agentuře Taste Medio a řídí vzdělávací agenturu Taste Academy. Je oficiální Google Certified Trainer. Zabývá se cross-channel marketingovými strategiemi, webovou a datovou analytikou, SEO a internetovým marketingem obecně.
Daniel je konzultant online marketingu pro podnikatele a firmy - rychlá analýza situace, návrh marketingové strategie, technické vyřešení a nastavení dohodnutého marketingového mixu.
Díky stovkám projektů klientů (a svých vlastních) je schopný uvažovat na úrovni podnikatelské a marketingové zároveň - efektivní řešení nákladů u výkonnostního marketingu provázaných s dlouhodobým růstem značky.
Jan Veselý pracuje ve společnosti Taste Sun na pozici Senior PA Specialist a Social Media Specialist. Pro stovky klientů navrhl a realizoval účinné a efektivní kampaně, které šly naproti jejich cílům. Honza o sobě také říká: "Sám nesnesu, když mě zasahuje reklama, o kterou nestojím. A takto přistupuji i k reklamě, kterou vytvářím. Pomohu vám porozumět reklamě na sociálních sítích od A do Z."
Michal Krutiš pomáhá firmám s chytřejším online marketingem. Propojuje branding s obsahovým a výkonnostním marketingem. Živí se poradenstvím v online marketingu od roku 2003. Pracoval v několika online marketingových agenturách a spoluzaložil agenturu H1.cz. Nyní je online marketingový konzultant na volné noze. Podle Michala se marketéři příliš zaměřují na jednotlivé úkoly, kanály, cíle, ale nepřemýšlejí o své marketingové strategii komplexně.
Lucka vystudovala žurnalistiku a mediální studia na Karlově univerzitě. Od roku 2008 se věnuje světu online marketingu. Začínala jako copywriter, později pracovala jako obsahový specialista v agentuře H1.cz. Aktuálně působí na pozici Content Strategist Managera. Pro klienty píše texty, připravuje kompletní obsahové strategie, pravidelně školí veřejnost. Jako Team Leader se stará o blaho copy týmu a jako organizátorka CopyCampu o radost jeho návštěvníků.